måndag, november 19, 2007

Behövs proffesionell hjälp?

Köttbulle, sa nån köttbulle? - köttbulle - har nån en köttbulle - jag måste ha en köttbulle, har du köttbulle - köttbulle, snälla, köttbulle - måste ha köttbulle - det luktar köttbulle - köttbulle, please - jag har förtjänat en köttbulle - klarar inte mer, ge mig köttbulle - bara en till - köttbulle - det luktar köttbulle - köttbulle - jag gör vad som helst - köttbulle - måste ha köttbulle - har nån ätit köttbulle - köttbulle........köttbulle!

Måste hon in på rehab, eller kan vi klara det här själva?

4 kommentarer:

  1. Anonym10:57

    Hey Kabby! Håll ut, det brukar i alla fall inte bli värre än så där!

    SvaraRadera
  2. Vad har ni gjort med Nemi egentligen ;-)

    SvaraRadera
  3. hejsan vilken fin sida du har och kul att du skriver med glimten i ögat, kan vara svårt i bland när man är mitt uppe i "kaos" smeten!hehe
    jag heter linnea och funderar lite på finsk lapphund, jag undrar om jag kan få lite info från dig, tips osv. om inte så tack ändå!
    men om du ville vara lite schysst så här kommer frågorna.
    Kennel? jag har spanat runt på olika kennlar och ser till min förvåning att inga har mh testat sina finnar, varför? vad går de på i aveln? endast utställningsmeriter?
    jag har fastnat lite för fjällfarmens, såg att du hade en annan, varför valde du just den?
    jag antar att du tränar lydnad för du skrev att du besökt appellplanen när den var tom(ett av dina inlägg) hur skulle du ranka ´finnarnas tränings möjligheter? har de hela fyrklövern från början eller måste den övas in? ( fyrklövern: kamp, socialt, godis, jakt)
    hoppas frågorna inte var för dumma
    tack på förhand
    mvh linnea

    SvaraRadera
  4. ops glömde bifoga min email adress: linnea.sangberg@hotmail.com

    SvaraRadera