tisdag, oktober 30, 2007

Vi har blivit utmanade!

Jag har blivit utmanad av Zacke och här kommer sex sanningar om mig:
1 Jag var busenkel att få rumsren och har ALDRIG bajsat inomhus! (Det här är husses och mattes favorit)
2 För att få mig gosig inomhus var de mina tvugna att skruva bort sängbenen så att jag inte kunde ligga där under hela dagarna, nu smyger jag upp så fort de somnat
3 När jag blir stor ska jag bli en bergsget! Älskar att klättra på STORA stenar, stockar och klippblock, det finns ingenting som jag inte kommer upp på
4 Jag äter aldrig ur plastbyttor, det är under min värdighet. Är vi ute i skogen så fnyser jag bara och vänder bort huvudet tills de häller ut maten på marken. När man äter ute ska det väl vara lite fint, inte någon tråkig plasttallrik
5 Så fort jag hör att någon rör en jacka så springer jag förväntansfullt till dörren, men så fort jag ser att det är mattes jobbskor, stövlar med klack, så suckar jag högljutt och släpar mig långsamt hela vägen tillbaks
6 Jag har fler vänner än husse och matte få Facebook!

Varje hund ska skriva 6 underliga/konstiga fakta om sig själv samt ange reglerna på hemsidan. Sedan väljer man 6 st nya hundar att utmana. Efter det är gjort skriver personen en kommenter i gästboken hos de utmanade för att de ska gå på ens egen hemsida för information.

Jag utmanar följande andra:
Raija
Sunna
Brorsorna Hammer och Kaliber
Mamma Mimmi

2 kommentarer:

  1. Anonym10:04

    Nu har vi gjort utmaningen :)

    SvaraRadera
  2. Anonym23:20

    Är det möjligen så att en Kabby ska bli "storebror"..????
    Nu är jag verkligen nyfiken... =))))

    Kramisar
    /Trollet

    SvaraRadera