lördag, april 03, 2010

Påsken blir speciell i år!

Plötsligt händer det! Min Smilla, the one and only, är på väg ner från Luleå med sin husse. Lite synd är det att hussen följer med, för jag har förstått att han tänker vakta hennes dygd med sitt liv. Fast jag har en klockren plan, jag har gått och viskat "vin, viiiin, vviiiiiiinnnn" i mattens öra i ett par dagar och idag fattade hon och for glatt iväg och handlade en Kicki-festis.

Planen är nu som följer: stäng ute syrran på balkongen, sup ner matten, hussen och Smilla-hussen och sedan kan jag och min älskade ha det lite mysigt...

Glad påsk på er alla! 
(det tänker i alla fall jag och min Smilla ha;)

9 kommentarer:

  1. Planen är klockren :)
    Glad Påsk på er!!!

    SvaraRadera
  2. Planen låter super du vet hur de tvåbenta ska tas. Glad påsk på er också

    SvaraRadera
  3. jeanette och Dino20:05

    Bra jobbat Kabby! Du ska se att Smilla inte behöver åka vidare imorgon för att få puppisar i magen...
    Lite korkat av hennes päron att inte räkna ut det själv, tänk vad med bensinpengar de kan spara på det här arrangemanget!

    SvaraRadera
  4. Glöm din dröm Kabby!!!! Din matte har redan berättat om det bokaade extra rummet!!!!!

    SvaraRadera
  5. Anonym23:35

    lycka till /moster

    SvaraRadera
  6. Så mysigt det låter...NOT! Snuskisar! Ni borde röja på påskbordet istället när alla ligger däckade. ;)

    SvaraRadera
  7. Åh...vad mysigt! Glöm inte att tända lite ljus och att tvätta dig bakom öronen innan bara. Smilla vill väl ha en romantisk och ren karl!

    SvaraRadera
  8. Ha ha Kabby , du blev snuvad på konfekten...Din syrra är den bästa vakthunden som finns ! Hon är också välkommen hit nån dag

    SvaraRadera
  9. Anonym18:39

    Hoppas du lyckas då, nu när du har planerat det så. Glad påsk i efterskott :D

    SvaraRadera