måndag, april 19, 2010

Nu bränns det...

Ni kommer väl ihåg min oro för syrrans eventuella inblandning i mordet som skett i vårt territorium?

Häromdagen satt det två poliser utanför för porten och "väntade på någon" när vi kom hem. Anfall är bästa försvar, tänkte vi och skällde. Då kliver en av dem ut och säger "Oh, så fina hundar, jag måste få hälsa på dem!" Vi drog en lättnadens suck, spänningarna släppte något och syrran överöste honom med pussar (och även jag gav honom en liten vänskaplig, men ytterst manlig, slick). Tack och lov att det bara var de lokala Kling och Klang som var utsända den här gången! Men vi har hört att de nu kallat in förstärkning i form av Riksmordkommisionen, hur ska detta sluta?

4 kommentarer:

  1. uljas16:27

    Tur du har Nemi brorsan !

    SvaraRadera
  2. Tur??? Vore det inte för syrran skulle Kling och Klang aldrig varit här från början!!!
    //Kabby

    SvaraRadera
  3. Dino15:34

    Bra Nemi, förvilla dem med din skönhet och dina pussar, du får inte torska dit för mord innan vi har hunnit träffats!
    Annars hoppas jag att du spar på pussandet till mig...

    SvaraRadera
  4. Låter ju superläskigt det där. När ska ni flytta? Eller är det kanske så att era päron var lite förbenade på den där mördade snubben? :S Ibland så blir man ju så arg att man inte vet vad liksom. Jag hade en sån dag för inte så länge sen och det slutade med ett rejält slagsmål. Hade ju kunnat bli mordåtal för min del om inte pappa varit med...

    SvaraRadera