onsdag, maj 05, 2010

LURAD!!!!!

Kunglig leverans... Jo jag tackar jag! *fnys*

- Limousin? Nej, skitig Ford.
- Blåljus och eskort? Nja, nästan egen fil i alla fall, M låg i vänster fil hela vägen.
- Underhållning med pukor och trumpeter, eller åtminstonde ljuvt harpspel? Nej, det enda man hörde var hur chauffören ibland skrålade till Clash där framme.
- Rysk caviar och champagne? Nix, men jag kände minsann på lukten hur personalen smaskade på köttbullsmacka medan jag svalt i bak.
- Kungliga huvudstaden? Inte det heller, ut på f*cking landet bland kossor och maskrosor.
- Slott med tinnar och torn och vallgrav? Nej, en 1-plans villa med en urblekt och uppsnurrad flagga var synen som mötte oss.
- Röd matta eller framburen på sidenkuddar? Nej, fick minsann själv hoppa ner på en grusväg.
- Kunglig förlovning? HA! Ett snabbt sniff i baken och sedan "Tjena bruden, juffsa...?"
- Kung? *moahahhahahaha* En simpel bondlurk som kissade i min matskål och vars bordsskick gick ut på att trycka in ett gäng kulor i munnen och sedan spotta ut dem på gräsmattan för att sedan eventuellt äta upp någon...

Vem tusan blir sugen på att juffsa under de förutsättningarna? Inte jag i alla fall, "Kungen" verkade däremot redo, men jag lärde honom hur man inte uppvaktar prinsessor utan att få stryk!

14 kommentarer:

  1. Kung Dino14:29

    UTAN att få stryk???
    Jag tyckte att det kändes som att du spöade mig hela tiden. Misshandlare, DET är vad du är! MEN du luktar gott så du är välkommen tillbaka ändå!♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Så kan det förstås gå när man förläser sig på prinsessbröllopsnyheterna. Men du, hur tror du att det ser ut i Ockelbo då? Det ligger i tiden, det där spartanska och lite råbarkade. Men jag tycker nog ändå att du gjorde rätt som höll på dig (den här första gången i alla fall).

    SvaraRadera
  3. Panos kissade inte i min matskål , han är en gentleman och skulle aldrig göra nått sånt!!!! Din kille verkar "gå igång" på lite mer kinky stuff!!!!

    SvaraRadera
  4. Håller med Smilla jag.
    Du får ta med såna där tassklovor med rosa ludd på och sätta fast honom på något förnedrande ställe. Det tycker han nog om den där "Kungen".
    Och dessutom kan han inte pinka i din vattenskål eller störa dig i din egen prinsessglans vettja!

    SvaraRadera
  5. Du, det där med matskålen var för att få dig att sluta äta... Som en tjänst lixom. Så att du inte lägger på dig för mycket...
    Ja jag är iallfall kär idig fortfarande för du luktade såååå gott! ♥♥♥

    SvaraRadera
  6. Uljas o company17:13

    Fyy och han ska kallas kung??? Vi måste genast ersätta honom ..tron byte !!! vad sägs Kabby känner du dig manad att ta över tronen ?

    SvaraRadera
  7. Det här är som värsta såpan jue......spännande :)
    Hur ska det gå?
    Blir det några puppisar?
    Hänt i veckan borde vara enormt intresserade, det här är mer spännande än det som händer dom tvåbenta kungligheterna både i kungliga huvudstaden och i ockelbo ;)

    SvaraRadera
  8. Jeanette05:34

    Visst är det Lena!
    Hur som helst så hade vi andra trevligt. Ulrika och jag drack vin och kaffe, det var soligt och fint väder. Nemi trivdes faktiskt rätt bra (förutom att hon inte ville juffsa ;)) för när det var dax att åka hem ville hon inte följa med Ulrika till bilen utan stretade mot vår grind istället.
    Så i det stora hela var det nog ändå mest synd om Dino som blev så frustrerad och Ulrika som fick köra en massa mil i onödan. Nemi och jag VI hade det ganska bra vi... :D

    SvaraRadera
  9. Anonym22:12

    håll på dig bruden

    SvaraRadera
  10. Hallå Kabby , har du hört att din tant kallas terrier?? Hur kan dom ? Hon måste vara totalt missförstådd på sin arbetsplats !

    SvaraRadera
  11. Nemi... Du måste se till att Kungen gör dig till en ärbar kvinna nu!!

    SvaraRadera
  12. Kung Dino07:47

    Är damen i frågan Hafvande tager jag självklart mitt ansvar och ingår i det äkta ståndet.

    SvaraRadera
  13. Noki prinsessan av Mariehem09:27

    Oj,oj,oj då! Här händer det grejor! Det verkar som om hela bekantsskapskretsen är ute på roligheter med jag själv bor tillsammans med en eunuck!

    SvaraRadera
  14. Lattemammor låter som en bra ide... Sen efter det kan vi bli rödvinshaggor!!! Som våra mattor. Det där med glasberget tänker jag ignorera... Du är bara bitter för att Kung KisseNisse inte har friat till dig!!!

    SvaraRadera