tisdag, februari 10, 2009

Ny date - nya bilder

Nu finns det ännu fler bilder, se förra inlägget, på mig och Zeke.

Jag lovar att jag gjorde mitt bästa för att komma över den där magiska vanten. Jag försökte i smyg att dra av kollomatten den och stoppa den i örat eller munnen och ta med mig hem, men hon var så himla vaktig! Jag hade inte en chans, tyvärr. Nu ska Zeke visst åka hem till sin "riktiga" matte, men jag fattar ingenting, den här var också alldeles riktig som jag kunde se. Kommer sakna dig Zeke, kom snart tillbaka eller ännu hellre, flytta hit! Det var så kul med en kompis som var bara min, inte som vanligt att jag alltid på nåder får hänga med brorsan och träffa hans kompisar.

3 kommentarer:

  1. Anonym08:19

    vad kul ni haft !!

    SvaraRadera
  2. Anonym22:33

    Låter som ni haft superduper kul!

    SvaraRadera
  3. Anonym23:03

    Attans att du inte kunde knycka vantarna!!! Det MÅSTE komma fler tillfällen.
    Jag busar gärna med dig någon gång. (När du har lagt rabarber på de där vantarna) (Hehe)

    SvaraRadera