fredag, december 04, 2009

SNÖ!!!!

Äntligen är den här, eller förhoppningsvis är den här för att stanna kanske jag ska skriva..., men vad hjälper det när jag bara får sitta inne och titta ut. Ingen vill nämligen gå ut och gå med mig när det är nysnö ute, de säger att jag är helt omöjlig, tossig, inte klok eller pain in the ass. Jag fattar ingenting, här har vi ju gått och längtat efter snön i en evighet och så när den kommer så får man inte leka i den? Vi ska visst bara gå fint och titta på den skojiga snön, hur kul är det? Då kunde den lika gärna vara kvar på nordpolen hela tiden. Jag vill ju ploga, mula mig själv och brorsan, åka kana och göra snögubbar. Inte tänker jag gå fint i något j*kla koppel när hela världen är vit och fluffig! Och jag kommer att vinna, förr eller senare måste de gå ut och kissa mig ;)

9 kommentarer:

  1. Vad jag avundsjuk jag blir nu! Jag vill också ha snö NUUU! Det har varit kallt ett par dagar nu, så den borde ju vara på väg hit med...eller hur?

    SvaraRadera
  2. SNÖ.....snälla skicka hit lite till oss också!!
    Vi vill ha snö......nu.......

    SvaraRadera
  3. Anonym13:17

    Snön är snart borta igen...suck

    Så, damen hade urinvägsinfektion eller vad. Otäckt när det lika gärna kunde vara livmodern. Tur att det inte var det.

    SvaraRadera
  4. Snön kom, sågs och besegrades även denna gång *suck*

    SvaraRadera
  5. uljas06:07

    Snöööööööö ??här regnar det och blåser bara...

    SvaraRadera
  6. Vi önskar en fin Luciadag ifrån Värmlands snyggaste Lussebrudar! ;)

    SvaraRadera
  7. Nu har vi jättemycket snö!!!!!
    Livet leker!!!!!

    SvaraRadera
  8. GRÅTT NYTT HÅR!!!

    SvaraRadera