tisdag, december 23, 2008

Förnedringens timme är slagen!

7 kommentarer:

  1. Anonym00:10

    GOD JUL önskar jag er! :)

    SvaraRadera
  2. Anonym10:50

    Ja, vad gör man inte för sin familjs skull, suck...

    God Jul! /kung Dino

    SvaraRadera
  3. Anonym15:34

    Ha ha där ser ni ! ingen tycks komma undan denna tomte hysteri !

    SvaraRadera
  4. Anonym02:04

    Oj Oj. Här snackar vi hardcore julkort alltså....
    Min Matte var hyfsat snäll och plockade bara fram luvan... Men ni gjorde det bra, det måste erkännas. Och det var inte TOTAL förnedring som stackars Dino fick stå ut med ;-)God jul till er!!!!

    SvaraRadera
  5. Anonym12:38

    Min kära matte började också babbla om nåt sånt där kort och tyckte att det skulle se gulligt ut. Hon kom aldrig till skott, puuuuh! Ha en god fortsättning, hur som helst! (Och grattis till framgångarna med köttbullar och skinka!)

    SvaraRadera
  6. Anonym11:57

    Ooooooo , Kabby du är så sööööt så sööööt. I miss you så in i helsike.

    /Smilla

    SvaraRadera
  7. Anonym15:12

    Nu är det jag igen, men denna gång skulle jag vilja önska er ett riktigt GOTT NYTT ÅÅÅÅR! :D

    SvaraRadera