torsdag, februari 11, 2010

Vad var det som hände???

Nu har jag fått vara hos doktorn och det var inte någon ung, söt tjej jag fick träffa. Nejdå, det var en veterinär från helvetet! Åter igen skulle det in fingrar i min stackars rumpa och klämmas. Här kom i o f s den unga, söta tjejen fram, men hon var då inte på min sida. Hon och matten höll fast mig, medan det klämdes där bak och jag skrek ut min ångest! Det togs prover och trycktes in sprutor med antibiotika i mina stackars analsäckar och så avslutades det med att smörja in mig med hemorojdsalva. Kan det bli mer förnedrande?

Jo, det kunde det! Jag har ju sett bilder på parabol-hundar, men så lätt skulle minsann inte jag komma undan, inte fick jag någon vit neutral plasttratt inte. Jag sitter här med en stolsdyna, klämkäckt mönstrad i olika blå kulörer, runt halsen som en 7-åring på sin 1a skolavslutning, utklädd till blomma. Kan inte ens gå undan och gömma mig för omvärldens elaka hån och skratt - för jag kommer inte in någonstans!!!

Snälla - skjut mig!

6 kommentarer:

  1. Jeanette och Dino06:30

    Bild snälla, bild!!!

    SvaraRadera
  2. Ja snälla låt oss få se en bild!

    SvaraRadera
  3. uljas14:14

    Nää inga bilder tack !! Stackars dig !

    SvaraRadera
  4. Kabby18:15

    Aldrig i livet!!!
    //Kabby

    SvaraRadera
  5. Nemi18:17

    Vänta bara, så fort jag fått ordning på tummarna och avtryckarknappen så kommer bild att publiceras. Jag lovar! *fniss*

    SvaraRadera
  6. Stackars dig. De kunde väl ha ordnat en snyggare tratt i alla fall, om du nu absolut måste ha en. Usch det låter inte så kul att träffa doktorn. nej fy. En liten tröstande nospuff kommer här från mig.

    SvaraRadera