lördag, mars 17, 2007

Tipspromenad med SLK NN


Bingo!
Idag har jag varit på SLK Nedre Norras årsmöte. Att jag och lillmatte stod ut kan vare sig husse eller matte förstå, men de säger att de är jättestolta. Det var tipspromenad och mina mattar tog hem 1a (lillmatte) och 2a (matte) pris, starkt jobbat och inte blev det sämre att båda vinsterna var hundgodis. De bjöd både mig och husse, men det var bara jag som ville ha, husse säger att han bantar.
Annars var det ganska tråkigt, en hel del fina tikar, men jag fick inte leka med dem, hälsade lite på svensk lapphundsvalp. Satt mest i bilen och väntade, inte fick jag någon korv när de grillade heller. Lillmatte var enda barnet så hon och jag led ikapp och lekte lite ute, medan de vuxna pratade och pratade och pratade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar